kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.25.2006

草莓墊



近來工作到無家人、無朋友、無時間,難得今日要到維園工作,一定唔會放過買o野o既機會!左睇右睇........嘩不得了呀,草莓墊墊呀,即買即刻要買!今次貓地又有新年禮物喇...........原先同煩人約好,今個新年去睇柏芝姐套戲,但係今日佢一見到我,已經話睇我好過睇戲...唉......佢都唔明,買o野係我興趣,返工咁辛苦,買o下o野都得掛!!

3 Comments:

  • At 12:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    咪係, 煩人都冇解既...
    買野~就算買左番黎唔用, 買果刻真係好開心架嘛...難得買到心頭好, 唔買就會後悔架.佢都唔明既.

     
  • At 5:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    好耐無見喇!你一定係好忙,執野執到傻呀!
    煩人都唔明白,買野對我黎講係幾咁緊要!學亞小蕙話薺,飯可以唔食,野一定要買。不過我飯都要食....唔知由幾時開始,我習慣出街一定要買野,無咩好買都要買一樣,買完之後成日都會心情好好架,如果唔係會好down架,咁我自己一個人又用得幾多,好多時係買比屋企人、煩人、同炳kitty law,都無咩姐,都唔明點解要話我???

     
  • At 9:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    wakakakaaaa......笑屎我呀.....d男人真係好鬼衰架

     

Post a Comment

<< Home