kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.15.2006

悶炳...

炳哥:日日訓上個貓樹頂到.......都唔係辦法!悶成咁......要搵D野做o下先得.....

炳哥:唉....唉..唉..好悶呀..日日碌黎碌去都無事做..白貓...你o係邊呀呀呀!

炳哥:諗諗o下.......搵白貓玩o下都好wor.....反正....佢同我一樣都咁得閒...Heheheheeee

Kitty貓:白痴炳...我影緊相呀....唔好煩我啦.....你唔好落o黎呀......

炳哥:嘻..嘻....嘻....白貓...原來你影緊相呀?o岩晒....等我落o黎同你.....反o下先......

Kitty貓:乜你咁o架.......好煩呀你.....攪到我無得擺Pose影相....好煩呀你

7 Comments:

  • At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳仔,

    您個樣靚仔得泥勁百厭!

     
  • At 6:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    我覺得我個樣靚仔得黎勁靚仔wor....

     
  • At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    炳炳哥
    你個樣唔止百厭, 係超百厭, 個樣越大越唔似我咁乖巧呀!

     
  • At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    你...你..唔好講笑啦..我而家變到好似白貓咁..有眼線o架,個樣成個女人咁呀,你個樣先係勁百厭,日日食廁紙..傻喵呀!

     
  • At 7:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳炳哥呀, 我有d懷疑我係be哥, 你係炳妹.媽媽都話你近排個樣勁似女仔,
    我就越大越男仔feel呀, 唉!
    你好可能近得kitty姐姐多啦!
    仲有呀bibi姐姐, 你估我傻架, 我唔食白色一條條果d紙架, 我只係撕開佢地跳下絲帶舞之麻 ^^

     
  • At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    好靚仔好靚女呀!
    點解佢哋會咁乖坐定定影相?? 好乖好乖呀!

     
  • At 4:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    boo媽:
    呢個係假像o黎o架,我影o左好多個鐘,幾百張相......先要得o個幾張渣!
    其實佢地係郁緊o架,不過部相機快過佢o地!
    左手扲羽毛右手扲相機.......真係巧辛苦.....

     

Post a Comment

<< Home