kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.02.2006

親密關係


Kitty:我唔想比人知我同傻仔炳訓呀....可唔可以唔好影呀∼∼會比人笑o架!
炳哥:我覺得我好靚仔wor,同我訓有咩問題呀?白貓....你真係唔識貨呀∼∼
o個朝一訓醒,就見到佢地o係床尾訓成咁喇,即係影低去先!我未見過o架....

掂住訓....但係都唔會對望o架bor!因為炳哥唔夠令仔...Kitty貓都唔想望佢o羅!

好o野..好o野......兩個大帝第一次掂住訓呀...唔知點解佢o地呢排突然Friend o左!可能屋企成日無人,佢o地迫住要相依為命啦!

真係無諗過佢地可以做到朋友仔!雖然佢地每日都會互片幾次,不過都係玩o既成份多,就算炳哥咬kitty貓,kitty妹妹經過呢幾個月o既特訓都已經學成防狼10招,識得點避喇!我諗時間越耐佢地o既感情變得越深,呢個應該係好重要o既原因!

14 Comments:

  • At 2:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    好開心呀見到炳仔同kitty friend 左,希望佢地可以keep住.
    我記得當時蛋蛋豬同bebe豬第一次friend,我都開心到講唔出.

     
  • At 3:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    嘻嘻....我都好開心呀!真係唔覺唔覺,佢地偷偷地friend左wor!heheheeeeeee
    不過佢地未試過亙相Lam毛架,希望快d試下啦!
    其實做我地貓奴o既,最希望見佢地開開心心同身體健康,都無咩望喇!不過最好,佢地可以返工養埋我啦!kakakakaaaaaaa
    係呢,你地會唔會去黎緊o個個petshow呀??我星期日會去呀!!嘻嘻.....

     
  • At 5:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    bema同我講過,仲諗緊去唔去,因為仲要清潔,
    我今晚問下佢.

     
  • At 5:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    對bebe黎講....緊係買野緊要過清潔啦!
    長命功夫....長命做ma...wahkaaaaaa

     
  • At 1:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi
    我都好想去去去, 但係呢一定要安排下d時間呀! 如果係都係星期日去呀, 到時去到, 我會打比你睇下你係邊先, hohoho~

     
  • At 1:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    wei, 有dd野想問你關於蚊網架, 其實你覺得安唔安全架? 你上次send比我個網, 我去睇過, 不過見d蚊網都係用磁石sip實, 好似好易鬆...我同be爸都唔係太放心呢!

     
  • At 1:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    haha..第一幅相肥炳個樣好似個公園阿伯咁, 個樣好好好奀皮

     
  • At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi
    買左咩呀, 我地尋日都去, d野整極都整唔完既...
    有咩買到呀? 快d post出黎睇下啦!

     
  • At 7:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    bebe媽媽:
    嘻嘻....我覺得蚊網安全架,你而加係咪覺得我會搵佢地黎博先..下..be媽..你答我啦..kakaaaaa其實點解我會o係o個一間到做同埋做磁石o個隻呢?因為間間都唔肯幫我整,一定要我換晒鋁窗(我係鐵窗),咁只有呢間幫我整同埋只可以做磁石,咁咪做囉!同埋呢間係第二d貓友介紹我架,佢地用左好耐都ok!不過我做一面磁石,三面魔術貼,好實架!但如果我係你,係鋁窗之餘同埋住好耐,咁我就會整第二隻喇,直頭鑽落去不秀鋼o個隻,d網直頭係鐵網黎架,岩晒你地!你地可以去睇下先啦,旺角同灣仔都有幾間呢d shop,如果都係擔心,咁就用番格仔網啦,最緊要你地安心!不過我想問下,點解你地裝修時唔整埋,又要清潔2次??
    我尋日就慘啦,只係o係dog one life到買左兩個玩具渣,同埋幫同事買左個空氣清新機囉,咩都買唔到呀呀呀....人又多狗又多,慘過行花市,一路行一路比大狗踩,但同時我又踩到細狗腳,總之人同狗狗都好鬼慘!

     
  • At 4:41 PM, Blogger saru said…

    bi
    可唔可以比你果間既tel我, 我想打去問下.
    出面我都見到有, 但冇friend幫襯過又唔敢搵呀.
    我地都想一次過清潔, 但其實有千幾萬樣野, 又要夾時間, 又要買野, 買左d野又話要換, 好似冷氣機咁, 買左裝左太嘈要換部新, 裝完部新既, 個面蓋又發現爛左, 又要換...好煩, 鑽野又要分幾次...我都清潔到手爛呀!

     
  • At 8:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    你咪上去睇過law,傻瓜........kakakaaaaaa
    你而家都整邊隻呀?整fix死o個隻啦,會比較適合你地o架!
    想問下,你地邊隻牌子咁嘈呀?等我都唔好買先!

     
  • At 4:02 AM, Blogger Bravo's Family said…

    肥炳同Kitty終於都禁 Friend ...Bibi你係咪感動到想流眼淚呢??

     
  • At 4:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    canna:
    無錯呀.......見到佢地,我都老懷安慰law......hohoho

     
  • At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    太好了, 佢地FRIEND咗啦!!!
    慢慢就會好的了!!!!

     

Post a Comment

<< Home