kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.01.2006

Kitty妹妹呀




幾個月前借o左kitty妹妹比煩人影相.....同時間又應承o左be媽d相出o左比佢睇。點知無厘頭的我,幾時出o左唔知!連本書都未睇過!更加唔記得比be媽睇......
好彩,幾日前要問個貓友仔借隻大汪汪影相,於是我就扲番d相出o黎做個demo,從而我就諗起.........自己都未睇過,亦都唔記得比be媽睇......新一年.....要還債先.....
呢次真係煩人第一次幫kitty貓影相,不過阿kitty姐姐點都唔望鏡頭,大家所見佢係望緊............我!大家都會話,我企o係鏡頭隔離咪得o羅!無錯......的確我有試過,但見到煩人同我一齊.........ohohoh......即時出盡力怒吼大發獅威,點都要過o黎我o地到,所以我唯有企開D!

23 Comments:

  • At 9:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    hehehe...其實我都想問你好耐架啦! 不過又唔係幾好意思嘛. kitty妹妹原來係識認人, 咁應該開心. bebe佢...咩人都跟, 係唔跟我地...慘!
    新屋果邊經我地追追追, 總算係過年前果一日大圍野都整好曬, 但係仲有d濕星野未攪掂, 要等班大帝開工先可以整埋去.

     
  • At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    heheheeeeee.......你問我o麻,如果唔係要扲黎做demo....我諗.....我真係唔會記得呀!
    kitty貓會認人o架,見到陌生人都會跟,不過見到我地會仲開心,平時好似膠紙咁黏住我o地!hohohoho......同埋可能多o左炳仔同佢爭呀,仲黏D!
    好o野.....咁你o地咪就快搬o羅?幾時呀?

     
  • At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 你地就好啦, kitty妹咁黏你地, 我都好想傻be好似塊膠布咁黏住我. 佢成日同我鬥氣, 我去邊佢就閃去第二度, 好衰架...
    我都唔知幾時搬入去好, 最衰就係幅牆要再攪囉, 又要諗下豬bebe入伙先定搬野入去先, 好多野要plan, 又未pack野....好QQQQQQ煩呀...

     
  • At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,
    煩人影得好有feel呀,查實邊本magazine呀?
    新居ok後請您同煩人做第一個嘉賓,不過我估您想睇bebe多過間新居...hehe.

     
  • At 2:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    heheee.....bebe因為萬千寵愛於一身,仲洗乜黏你地姐,be姐心諗:o個兩條友放工返o黎就黏住晒,比我安靜o下都唔得,煩屎人呀......XDDDDDDDD
    e...點解幅牆要再攪o既?咁咪好大工程o羅?唔.......我諗要睇o下bebe驚唔驚呀,因為kitty同炳仔都唔同o架,kitty妹一見我地要搬野佢就10級興奮,又有得玩,炳哥就好咬抵跟實kitty,如果bebe唔驚就無咩所謂,就你地方便都ok,相反就要你o地攪掂晒最尾先帶佢過去好d,唔好嚇親佢o麻!

     
  • At 2:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    比蛋爸:
    feel?????唔.......都係咁啦.......查實我都好想知邊本magazine呀,佢又無帶返o黎又無講,所以我都無睇過本書,只有電腦file渣...........oh NONONO!!!
    好呀好呀,不如叫炳哥幫你剪彩啦,kakakaka........順手留番篤貓金比bebe....

     
  • At 1:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 比比就係你所講咁啦, 話我煩住佢, 係度ng ng聲, 仲要閃開, 衰女包黎架...
    全屋既牆其實都油曬, 但係因為裝左門之後, 牆同門之間有隙, 同埋我地搬左家c入去之後, 整花左某幅牆, 所以要再執執, 好少問題, 唔會好大工程.
    就係我驚而家搬左入去, 到時班大帝黎開工攪到dirty曬, 所以我到而家都未clean屋架, 諗住佢地攪掂先, 一次過clean後先搬. 咁樣應該會對bebe好d呀.
    wei, 攪掂曬, 搵日大家夾夾時間, 你同煩人過黎反下呀!

     
  • At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    WOO, kitty貓做了model呢!!! 真叻女,
    d 相真係影得幾好feel呢!!!

     
  • At 3:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    比媽:
    bebe好得意呀,咪同kitty貓一樣law,好似亞婆咁ee o我o我o加o麻...........醒目女呀!
    咁你可以好快入得伙啦,真係好喇,諗起都開心開心!
    heheeeeheeee..........你攪掂我一定會過o黎反啦,仲有.....你有無見過乞衣B女呀?到時我幫B女用1分鍾化身成乞衣B比你睇,好無呀?(不過我要帶埋炳哥先變到)

     
  • At 3:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla:
    唔係model呀,邊有咁叻呀!係道具.......不過都多謝你!heheeeeeee

     
  • At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    我呢期唔反b女住, 事關多左二個新寵, mimo同rune呀! 令女過b女.. 我帶左mimo返屋企, 而家密謀緊好想要埋rune呀, hohoho...想b女變乞衣...hohoho...好難啦..佢地已經比我pack好曬放左入櫃底...hohoho...炳少, 你休想食我b女d頭髮, hohoho...

     
  • At 1:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    見到你仍然努力工作,真的很愉快。希望你以後也工作順利。

     
  • At 11:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    第四屆家居潮流博覽,10/2/06 to 12/2/06,會去睇嗎?


    http://www.hka.com.hk/ch06/information.htm

    http://www.hka.com.hk/ch06/index.html

     
  • At 3:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    比比mama:
    你真係好有心機呀,反全一個又一個,仲要個個都比你扮到令令!我就真係完全無呢d心思,同埋我比較變態,細個玩barbie時,已鍾意整到變乞衣,我成日覺得,令到好悶呀點解唔可以有其他款呢?所以我有呢舖癮o架........好變態!

     
  • At 3:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    ringo哥:
    多謝你呀,一於承你貴言啦!
    我都祝你身體健康、新婚快樂、三年抱三!wooowoooo....

     
  • At 3:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 3:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 3:24 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 3:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    OHOHOHOHOH......煩人叫我唔好玩o野呀,佢話睇o岩o左又唔係我比錢,去o黎做乜wor??

     
  • At 10:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    好彩您冇去,因為唔係什麼潮流博覽,只是樣樣有D的家居產品,最重要的廚具用品...冇!

     
  • At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    BE爸:
    姐係你同BEMA去到中晒蕉啦,無野買!KAKAKAKA
    祝你同BEMA情人節怏樂!

     
  • At 11:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    都唔係冇野買,只係,電動叉電波波UFO"數陳機", "機動數把", 您用果隻熨斗及pllow,
    基本上去了一檔雜貨店.

    我都祝您們一家四口情人節快樂!

     
  • At 9:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    影得kitty好高貴呀~~~~

     

Post a Comment

<< Home