kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.15.2006

解構Kitty貓

好耐無幫Kitty貓影相喇,今日發覺佢個樣好似大個o左好多,唔係BB樣喇..

唔知點解....自從炳仔o黎o左之後.....Kitty貓個樣變得...越o黎越怒火...

Kitty貓其實唔肥,不過冬天時生到一身厚毛毛,好靚呀............D毛!

大家可能見得Kitty貓多,但又未必真正了解佢o既性格,又有可能比佢個外表欺騙o左!
其實.....佢性格比炳哥更強悍、更烈火,對外人更熱情,亦非常鍾意扮o野,有人o黎探佢唔理係邊個,
即刻第一時間閃出廳,樓兩樓個屎忽就四圍行,當正自己行catwalk!
而且佢越大越刁蠻,好明顯係比煩人種成咁,細細個都仲好鍾意剪甲甲、梳毛.......
而家一路梳一路大叫,次次都會fee~~fee~~不過一定唔會咬同出爪,所以佢fee都無人理。
仲有,Kitty貓係唔會喵喵叫o架,佢只會ee o我o我同埋ar..ar...聲,有時仲有口形無聲....
如果大家想見佢......就買多D野食上o黎探o下佢啦........HoHoHoHooooooooo

8 Comments:

  • At 11:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我真係好想探kitty呀.

     
  • At 4:35 PM, Blogger saru said…

    bi
    kitty貓越大越靚女, 我都好想睇下佢樓patpat表演呀..實起勢咁笑呀, hoho..
    我尋晚好夜先見你個message, 下次再chat過呀! :-)

     
  • At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    你想上o黎探我,咁要買多D o野食比炳仔先wor,你知啦....佢咁為食,搵o野塞住佢把口,咪唔洗左住我表演樓pat o羅!

     
  • At 10:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    saru:
    我覺得佢個樣越大越怒呀,成個烈火奶奶咁樣,有時佢中眼訓,眼球碌o左上去再加埋佢條粗眼線......個樣真係......怒爆!

     
  • At 9:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都好想探kitty同炳爺呀))))))

    另外, kitty個張相又真係好好火喎..hohohoho...

     
  • At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    你都想探炳仔同kitty呀?好呀好呀.....
    kitty妹個樣而家真係好好火架,越大越怒火呀.....

     
  • At 6:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    包包矇矇:
    其實kitty貓貓唔太令女架,個樣仲好烈火...
    炳仔都唔肥,佢係d骨重,無乜肉呀!
    包包好似仲豬豬wor....

     
  • At 2:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    有口形無聲?? 咁奇怪?
    咁妳理解到佢想表達甚麽嗎??

     

Post a Comment

<< Home