kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.27.2006

轉糧

Kitty貓一直都係食RC Sensitivity Control,而炳哥要就番kitty貓偷食,所以要用RC黎溝Wellness。

Kitty貓細個時腸胃差到不得了,只可以長食RC腸胃敏感糧,食親罐頭、零食、吐毛膏、維他命等等....都痾血,後來好好彩睇醫生.......總算攪番掂......不過佢腸胃始於係比較敏感,所以主食乾糧我都係比敏感糧佢食,每日晚餐就會加1/4罐頭。而炳仔......根本上佢係一個垃圾筒,但細細個係我亞姨幫我湊,佢o個到都有隻喵腸胃敏感,為o左佢地唔好食糧食到亂晒,所以炳哥都係食敏感糧大,另外會溝少少糧比佢。
o個時我亞姨好好心機,溝過好多隻糧比佢地,Natural Balance 、Felidae、 Innova、 Nature's Variety 都試過.....不過班大帝唔欣賞。
到o左炳哥返黎,我就溝Wellness比佢,好彩.....呢隻佢鍾意,而Kitty貓偷食都ok..........之但係呢個煩炳佢近排食到厭,唔鍾意喇.......咁即係我又要轉糧啦........唉......呢個問題真R頭,而家有兩隻諗緊,一係試formm可以就番Kitty貓,不過我驚炳哥唔鐘意,一係試Neutro Choice Complete Care,不過又驚kitty貓偷食時會肚痾.......呀......好煩呀.........

3 Comments:

  • At 3:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    我地都諗緊同bebe轉糧, 事關佢來唔來一督外圍屎, 應該係個腸胃問題, 所以想同佢試下食番hills會唔會係咁...我仲煩呀!

     
  • At 11:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    做人父母真係橙呀,我而家諗住扲sample都扲左成世....
    如果bebe食hills幾好,就比佢食番啦,最緊要大小姐鍾意又唔肚痾....買佢地怕呀...大帝....

     
  • At 5:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    我頭先o係我公司負近間petshop扲左formm sample啦,等我試下先....

     

Post a Comment

<< Home