kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.20.2006

週日假期

炳哥:星期日,如果個貓奴放假就一定留o係屋企做賓妹o既,o係佢未做之前我一定會狂喵怪叫,叫地佢心都煩埋,就一定扲o野食塞住我把口o既...........你地睇o下!又成功喇........

炳哥:食到飽....咪走上床碌一陣.....再叫過,叫到個貓奴火都o黎埋,我就一定有o野玩o架喇......e..e...o個個咩o黎o架?

炳哥:話口未完,我個目標已經出現,今次係一條白色羽毛.......等我睇準先..........再出擊......

炳哥:我砌.....我爪.....出右掌...爪爪爪.......爪你落o黎.......爪呀爪呀爪呀爪呀

炳哥:呀...你仲左Fing右Fing......家陣當我傻仔炳呀....砌砌砌...企起身爪你先...星期日我就係咁樣過,你地呢?

6 Comments:

  • At 3:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳哥
    我尋日星期日都係咁樣過呀, 係咁怪叫, 爸媽就係咁同我玩毛, 我玩左一陣唔想玩果條毛, 跟住我又怪叫, 媽媽就開一條新毛比我反. 哈哈, 算佢啦!

    p.s. 炳哥, 你食野好粗魯呀. 我唔食魚乾架, 所以一定唔會好似你咁肉酸!

     
  • At 2:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    一早話你有潛質入我‘炳門’,呢d咁o既貓奴我o地邊會放在眼內,係咁易叫幾下又比我地得手,無得頂呀!
    我再講一次,我係靚仔炳......一d都唔肉酸,由其對XO眼....勁型......

     
  • At 6:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳哥, 你有對xo眼, 我夠有啦. 媽媽次次影親相, 我都xo架...kaka...我都型到爆呀!

    話時話, 炳哥你係張bebe床被到玩果時, 個樣有少少似我咁得意呀, hehe..

     
  • At 12:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    係呢...我都唔知點解,次次影相我都會XO眼架,從來都無一張係圓碌碌波子眼o架!
    be妹,聽講你去到新屋好驚wor,而家有無好d呀?洗唔洗我過黎陪你呀?

     
  • At 9:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    炳哥哥
    我驚左二日到就唔驚啦, 而家都唔知幾好反呀! 果張放係廳好大張唔知咩黎架, 下面有得捐山隆, 好好反架. 你快d過黎同我一齊反啦! 包保你唔捨得走呀!

     
  • At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    捐山隆...乜隆隆黎架??有無相睇呀,我要想睇下呀?仲有,你有無大貓樹玩呀?

     

Post a Comment

<< Home