kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.24.2006

懶蟲

炳哥:我都唔係好懶之o麻.....只係下晝掛住訓......唔食飯姐...........夜晚o個餐咪食多D o羅!

炳哥:瘦o左少少姐.......洗乜大驚小怪呀......瘦D先溝到女o架........傻婆......

炳哥唔知由幾時開始,下晝勁訓......訓到飯都唔食,到夜晚o個餐就不停食,仲晚晚怪叫問我攞宵夜,一日一餐底下咪攪到瘦o左o羅......陰公.........一向佢都係肥身唔肥頭o架o麻,而家又瘦晒落個頭到,攪到頭細身大.........仲要晚晚不停跳上跳落叫人同佢玩幾個鐘,唔通炳哥想o係夏天到做纖體代言人?唔好喇掛........快d食多d o野呀......傻仔炳

4 Comments:

  • At 9:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    頭細身大, kaka..有遺傳架...
    佢地兩兄妹係咪有心靈感應呢, 小be都係下畫唔係好食野, 夜晚就係咁怪叫, 要罐罐呀! 整到佢而家食濕糧多過食乾糧!

     
  • At 2:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳仔,
    您真係好古怪得泥勁靚仔呀!

     
  • At 5:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    be媽媽:
    頭細身大...我諗真係有遺傳架..佢地幾隻野都係咁...
    唔只佢地兩個呀,牛奶妹都係咁架,懶到屎..

     
  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:
    你讚我勁靚仔即係...讚埋小be勁靚女姐...你明知我地一樣樣架ma.....hohohooooo

     

Post a Comment

<< Home