kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.06.2006

好書推介

呢本我想買o左好耐o架喇,要搵o個時搵唔到.....而家無意中比我見到...即買!

以前未見過呢本書呀,見佢o既內容都幾得意,所以......買埋!

唔係我自己睇,送比煩人o既....呵..呵......呵...呵..呵...呵.......呵...

上個星期落銅鑼灣做o野,比我見到樂文大減價,台版65折港版8折,呢d情況....緊係買o野事大做o野事小,lee lee拿拿攪掂就殺過去,仲有意外收獲.....買到一本想買o左好耐o既書!

貓咪不要哭:講一隻貓貓o既一生,由貓o既角度講番同主人一齊生活o既趣事,好感人o架!

100隻傳說中的貓:有歷史貓、神畫貓、名人貓仲有講招財貓o既歷史,都幾好睇!

富足一生﹣東尼投資十大心法:呢本唔係自己睇,送比煩人o既,我見東尼叔叔呢期好Hit,就買o左喇!o岩晒煩人啦....

2 Comments:

  • At 12:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    貓咪不要哭---睇到喊喊喊喊喊喊
    100傅----得意

     
  • At 4:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    貓咪不要哭真係好感人架,我一買番黎就忍唔住....即日睇晒!
    100隻傳說貓都唔錯呀..

     

Post a Comment

<< Home