kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.05.2006

我地都有身份證喇

kitty貓:嘩.......乜我個樣咁肉酸o架,下次搵張靚d o架啦.....

炳哥:好彩我呢張相都幾靚仔.....不過.....點解唔係智能身份證呀?好似out o左d wor.......

YeungYeung姐姐教o左我整身份證,真係好玩呀!而家佢地唔洗做非法入境者喇.......簡直係身份o既象徵......

6 Comments:

  • At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    喂!炳哥!

    您張idcard影得好靚仔wor!洗唔洗咁正氣堂呀!
    kitty就靚女啦.

     
  • At 9:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    兩位影身分證都好正經下WOR~~好一對唔使再「偷渡」的俊男美女!

     
  • At 11:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳爺,你張証又真係靚喎!

    kitty, 你個張張相好bb樣呀!

     
  • At 2:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    我英就緊o架啦......不過白貓.......唔靚wor......我靚d......

     
  • At 2:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    無錯....之前係非法入境,而家唔係啦.....
    第時有d咁好玩o既o野.....記得再介紹我呀....

     
  • At 2:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    我覺得炳哥呢張相好老積呀,仲扮正經添.......
    kitty貓就.....呆law.....heheheeee

     

Post a Comment

<< Home