kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.30.2006

靚兜兜

一箱二箱.....全部大大合.....仲要係日本空運到港....大家估唔估到係乜o野?

呵......呵....呵...呵......係兩個同款唔同色....好靚o既草莓食飯兜.....

同埋....一箱勁好味o既濕糧,仲有香港已經絕o左版o既星星、花花小食......

早排,有個超級好人o既台灣貓友返o黎香港,本來想o係台灣mother garden幫我買呢兩個兜再帶比我,不過當期時無貨.....到o左上星期,佢同家人去日本旅行,就專登去買呢兩個兜加一箱濕糧,而星星、花花小食係佢個外國朋友幫佢買,佢再送兩大包比我.....之後佢扥佢住o係香港o既爸爸媽媽扲返黎比我............
今日我去交收時,先發覺原來係好重同好大袋,要兩老由日本帶番香港,真係好唔好意思....好內疚....
呢個貓友同我素未謀面,但個感覺就好親切,仲好好人咁幫我買o野返香港......
佢同佢屋企人實在太好人喇......真係令我好感動.....
CAN....我同貓地都好多謝你.......炳哥話想啜你一大啖呀......

10 Comments:

  • At 2:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    一個字 "近"

     
  • At 6:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    你直情應該以身相許黎報恩啦~~

     
  • At 12:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    嘻嘻.....係我個朋友仔......"近"

     
  • At 12:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Yeung Yeung
    我叫亞can下次返香港一定要搵我o架....炳哥話想.....以身相許wor......

     
  • At 2:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi
    我好鍾意士多啤梨飯兜, 我一定要買番黎比自己用...kaka...

     
  • At 5:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    嘩!個新banner好正wor!

     
  • At 7:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi姐姐, 你偏心炳哥! 佢有3張相, 而kitty姐姐得2張炸...

     
  • At 2:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    你係咪真係自用o架?唔好吹水wor.....咁你要買多個比be爸先得喇,情侶裝呀......heheheeee

     
  • At 2:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    be爸:
    呢個係實驗性質o架,我o係其他網都係用呢條banner呀!
    我尋晚攪o左好耐,先放到上去渣.......hahahaaaa

     
  • At 2:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    呢條banner我好快會轉o架喇,比傻炳威番幾日啦.......你都叫爸媽整番條你反o下........

     

Post a Comment

<< Home