kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.12.2006

打年針

Kitty貓:我而家嬲到爆呀....話晒我都係一隻乾淨o既白貓,有乜理由要洗牙呀?點計都係騎呢炳先啦.....激氣...

炳哥:今朝係呢個袋扲我出去打針o既,等我家陣訓住佢.....壓到佢瓜柴先....

查實佢地兩個晨早就要打年針,不過要就煩人個時間,醫生同我返工個時間又一樣,攪到kitty貓遲o左半年炳哥就遲o左兩個月.....今次唔理咁多,月頭book定時間.....點都要去打。又好好彩.....比我撞正煩人今日唔洗做,咁就一齊帶佢地去打針針.....之但係,可能我太早book,攪到記錯時間,遲o左大半個鐘添.....真係唔好意思喇.....
炳哥就無咩o野,醫生就話上次佢尿尿問題係壓力,叫我唔好比壓力佢.....其實從來只有大哥炳比壓力人,邊個夠膽比壓力佢bor.....可能係佢晚晚咬kitty貓,我成日鬧佢啦......
kitty貓有一邊耳仔成日dirty,醫生話食物敏感呀,的確佢食炳哥d糧就係咁喇,但係就問題不大!成日都係,我自己唔覺o個d問題,醫生一講番,再夾番個時間.....又中wor.....我都好大意o下!同埋,我發覺我有一個問題,就係成日都無留意佢地起居飲食有咩變化,同埋只係覺得佢耳仔應該係有d野先會dirty,又直覺地覺得打針o個時問o下醫生law....又唔諗o下自己做過d咩、比過d咩佢食....好彩我係一個幾聽話o既貓奴,次次vet講完我都會照做......唔會拗頸....仲有呢,kitty妹妹棚牙肉好紅有牙石,要半年內book洗牙,其他都無咩問題!

5 Comments:

  • At 11:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Happy Easter, Bi Bi, Kitty and Bing Bing!

    You have reminded me to bring Look Look to see doctor. She hasn't seen Dr. Maggie since June last year la! Her food allegry is still troubling me *_* Blood again today...

     
  • At 3:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    wakakakaaa...

    kitty貓張相真係嬲到爆喎!hohohoo kitty貓唔好嬲啦!嬲得多個樣唔靚架!

    bibi, kitty貓, 炳爺祝你地復活節快樂!!!

     
  • At 3:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    復活節快樂呀!
    碌碌都要打年針o架喇,咁順手問埋醫生啦!
    如果肥碌敏感個情況好嚴重,可以食一個療程o既藥o架,即係kitty貓以前食o個d,比醫生睇o下係碌碌個腸胃差o左,定係要搵隻o岩佢o既糧!
    唔洗咁擔心,kitty貓o個時咁煩都攪掂,碌碌都得o架!

     
  • At 3:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    復活節快樂呀!你地就好啦,放咁多日,我....一日都無....好慘呀!
    kitty貓呢個樣我地叫佢>>>怒睥kitty....hohoooo佢成日都係咁o既樣o架....

     
  • At 11:50 PM, Blogger Harmunt said…

    Awesome cat! :)

     

Post a Comment

<< Home