kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.11.2006

kitty、炳哥變o左卡通.......

炳爺:你思覺失調就及早睇醫生啦.......唔係將我同XO比呀?好明顯....我靚仔好多啦....

Kitty貓:點解所有白色長毛貓你都要話係我o黎o架?我寧願做Marie好過喇.....無啦啦要我做蝦毛Kitty隻寵物.....

今朝睇完中醫先返工,唔知點解睇完仲好早,返到去一定無人啦,所以就四圍蕩......見到Trendyland有d復活節大酬賓就入去睇o下,唔知點解....我次次都比到理由去買一樣o野,買唔到會好唔安樂!所以呢.....點都簡番幾樣開心o下先!
我成日都話炳哥係XO眼,仲要眼反反.....嘩....比我見到XO Table墊....仲得了...緊係買啦....而家無時無刻都可以見到佢!
仲有,又突然見到hello kitty隻寵物charmmy kitty相簿,好令o架.....咁我咪可以曬佢地d相放入去o羅!好o野....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home