kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.13.2006

下週預告

今日煩人打比我,話我知呢兩日會有d野送到屋企,而家o個樣野坐緊飛機黎香港。我問佢係乜佢又唔肯講,只係話可能我會好開心又可能會好嬲亦可能會發脾氣最大可能係樣樣反應都有,佢仲話同o左d貓講...得我一個唔知.....又話可能我會玩....佢唔係話我知有第三隻....不過應該都唔會...我又諗唔到係乜....好R頭....(下回分解)

36 Comments:

  • At 6:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    可能真係.....貓貓

     
  • At 6:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    我開頭都有閃左一下呢個諗法...不過再諗清楚d就應該唔係..因為我未見過佢睇貓,再諗諗下..唔會係狗仔呀?不過都...應該唔係,因為佢唔鐘意..再諗下..點解佢會同d貓講呢?又關佢地同我事...我諗唔明..好驚..

     
  • At 2:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    可能訂左架BMW...or日本版正車.

    一個字講曬"正"

     
  • At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋媽:
    聽講...我地兩個都無..車牌架bor...玩野呀...
    乜你未起行咩??玩得開心d喇...

     
  • At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    唔緊要我有車牌,BMW BMW BMW BMW...B.
    我有一起出發...送佢去機場,不過日本就冇去啦,因為要睇住囡囡,如果唔係就冇人照顧.

    happy easter!

     
  • At 12:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋媽:
    究竟你係...邊個呀?你似爸多過媽wor...仲有be媽無車牌架bor...你係..邊位??

     
  • At 12:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我留錯左個名,自己都唔知道.

    唔好同be媽講呀!!!hehe

     
  • At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我想問下銅鑼灣"聯達(happy cat$100四包)"地點在邊樹?

    thx!

     
  • At 12:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    sorry, 打錯左,我想問下銅鑼灣"聯達(happy cat$100五包)"地點在邊樹?

    thx!

     
  • At 9:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    唔該曬,冇記錯係二樓,如果我沒記錯黃埔都有一間,不過我冇留意,因為間野專賣D貴貨,咁底嘅野真係唔知道.
    嘩! 我頭先左三包右兩包諗住一條氣行返過sogo對面搭bus, 點知條條友係到m...o...o...n.......w...a...l...k,
    重到我呀!!!~

     
  • At 3:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    sorry呀....我今日上o左大碌,睇唔到d post添!你打比我時,我都o係大碌o架....heheheeee
    聯達係第一次開o係香港區o架,我都係早幾個月先知!
    上次我諗住去睇下everclean賣幾銀,比我無意中見到happy cat,我記得be媽講過你地買開$100/4同埋唔鐘意過貨o架ma.....
    不過,我都係去番megapet買everclean呀,因為佢地賣$99又有現金劵送,平好多.........鬼叫佢地鐘意用呢隻咩,唯有慳得一蚊得一蚊,勁格價......
    我就黎迫炳哥去狄狄尼表演跳火圈養番我......
    你一個人5包.....非常大獲wor......點解你唔鐘意送貨呀?我買乜都鐘意送貨o架,去超級市場都要送貨,唔洗咁辛苦ma.....kakakakaaaaaa

     
  • At 2:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,
    下,您係大陸,我仲意為您係HK,因為冇果D"do do do"聲.

    我都想送貨呀,不過要$600至送,唔知買什麼好,唔想一次過買30包happy cat,冇地方放...

    我在香港仔找到一間100/4包,買夠$300送貨,
    都可以諗諗.

     
  • At 2:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    我飛左線落我屋企人個電話到ma,所以咪唔係我聽同埋無do do聲law....

    咁megapet咪仲平過你香港仔o個間,傻佬...megapet有9折仲有現金劵送一樣都係$300送貨...平好多wor...

     
  • At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    聽聞be媽有買左樣野比您bor!
    個個都知,係您未知!

     
  • At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    我乜都唔要,只係要bebe,你叫be媽送比我啦...同埋..煩人已經攪到我好火滾ka啦,你咪再反我啦...

    be蛋媽:
    你買左乜比我呀?多謝你呀...呵呵....

     
  • At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我想問下仲有邊到有"家有酷貓"呢本書買,如果香港冇,係咪可以在一般書局訂呢?

    thx!

     
  • At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    你算把啦! 放棄呢本野啦!
    自己走去台灣訂啦, 呵呵呵

     
  • At 5:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi
    我返黎啦, 好眼訓呀, 訓極都唔多夠咁
    個身返左黎香港, 但個心仲係日本果種呀
    去4日真係唔夠喉架!
    haha..叫煩人快d開估啦, 我都好想知!
    我份手信.....kakaka...我會upload去blog架, hohoho...

     
  • At 12:25 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    be蛋爸,

    "家有酷貓"係唔係紅色面, 硬皮個本貓書啊?

    我今日係又一城pageone好似見到仲有一本"家有酷貓", 如果你想買, 我可以幫你再睇下.

    Connie

     
  • At 1:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    kinki答左你喇....不過如果都係比人買o左,一d上樓書店都可以訂書啦,如果你訂時....訂埋愛咪咪的異想世界啦,都好好睇o架!

     
  • At 1:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    我仲以為你去5日添,聽你咁講...應該樂而忘返,好好玩wor......
    你買o左d咩呀?快d upload去blog啦......
    佢......唉....開o左估喇,d野都係晒屋企喇....不過....我好鬼嬲.....見到都眼火爆....所以無講law......

     
  • At 1:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    好耐無見喇,你d貓點呀??kinki仲有四圍無痾尿呢?

     
  • At 1:30 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi,

    其實我一直都有keep住上黎, 不過年頭QQ件事真係好唔開心啊, 所以都無再點出聲. 跟住就要做埋D"偉大工程", 放工返到屋企都無晒心機, 所以更加少上黎.

    kinki仲有賴尿啊, 有一次, 仲累到Milo被屈.

    佢地兩個都OK啦, 肥炳點呀? Maggie點講呀? 你係亞扁篇野, 我都叫肥仔睇下, 如果係佢, 我實鏟佢到天花板.

    be蛋爸,

    唔好意思, 遲鈍左.....

    "愛咪咪"我都有買呀, 不過未睇晒.

    我係又一城返工, 所以lunchtime成日去pageone睇下有無新貓書返, 佢地都有台灣書賣, 不過就無discount.

    Connie

     
  • At 2:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    QQ真係陰公,o個排接二連三都有呢d bad news....真係好慘!所以d人成日話養貓會養上癮越養越多....但我就越養越驚,又驚佢地病又驚佢地唔開心....真係兩個就夠晒數!

    你係咪做工程o個d架?我亞e個老公都係,佢都係返九龍塘o架!

    kinki佢痾少o左,定或都好密呀?

    肥炳無野呀,上次食第一次藥已經ok....maggie話最緊要係飲多d水同埋.....唔好比壓力佢.....可能佢想咬kitty時我大聲鬧佢啦,因為都無人比壓力佢.....佢比壓力人之o麻!唔係尿道炎o個d呀,個衰仔.....緊張呀!可能佢緊張有乜罐頭食呀...heheheeee
    我已經鏟到煩人落o左地府18層啦,不過佢都係無反應...鬧到我覺得自己對住碌木講野......不過佢又好無聊咁話我餵食藥方法有問題,d藥水漏晒出黎,又話佢餵wor.....佢做埋d野真係好奇怪,成日都唔理唔理,又無啦啦要餵食藥,又無啦啦話肥炳無事食藥好慘.....我都唔知佢攪乜!

     
  • At 10:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    kinin & bibi,

    希望您地D仔仔囡囡快D冇事啦, 仔囡有事做父母就最繁,
    我都好明白呢D心情,有時都會諗自己硬食D事好過佢地受苦,
    起碼自己會知道點同Dr講.take care!

    我嘗試下打去pageone問問可否留住本書先,同問下銅鑼灣
    果邊有冇,我真係好想買此書好耐架啦,另外愛咪咪的異想
    世界我已經買左啦.唔該曬!

     
  • At 1:01 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi,

    肥炳好返就好啦, 自從見到咁多貓貓既唔開心既事, 真係少少病痛都嚇死.

    hehe我諗我應該係同你阿e丈同一間公司....

    我之前夜晚無俾貓貓佢地入房訓, 但有時唔小心, kinki就賴尿, 所以我都唔知係密定疏, 不過我見昨晚咁熱, 就開左房門訓, 點知佢仲賴左兩篤, 肥仔話鬼叫我唔起身, 仲幫住kinki話佢想叫我起身咋....

    be蛋爸,

    點呀? 留左本書未呀? 如果佢唔肯留, 你話我知啦, 我可以幫你買.

    Connie

     
  • At 10:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kinki,

    我昨日致電話問過及check isbn,佢地話全線都冇呢本圖書買???

    我諗住過兩日去D書店訂.

    希望Kinki冇野啦!

    THX!

     
  • At 2:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    究竟係咩咁神秘呢?
    搞到我都緊張埋一份... 雖然無我份..呵呵~

     
  • At 4:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    connie:
    炳哥無野喇,食第一次藥已經有番大篤尿lu,瑪姬醫生真係掂!

    我個e丈都話可能同你一間公司呀,因為九龍塘得一間之ma,不過佢好後生架渣,大我幾年之ma,佢咪係b.be個貓奴law....

    上次炳仔痾滴滴尿,原來可以係佢唔鐘意留味而唔痾架,醫生仲有講左好多我意想唔到o既原因添,我諗kinki都係心理因素多。

     
  • At 4:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    jess:
    你第一次留言呀,好野好野...hohohooooo

    唉...一諗起就嬲嬲地..雖然o個d野已經o係屋企,不過我一下都無掂過呀...好啦,我盡快話比你知啦...

     
  • At 9:50 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    be蛋爸,

    唔好意思, 我睇錯左, 我見到果本叫"家有一喵", 你講果本係唔係呢條link果本啊?
    http://www.clio.com.tw/new_page_376.htm


    bibi,

    我都覺得kinki係心理因素多, 呢排我又諗會唔會佢鍾意係被賴尿果feel呢?

    原來你e丈都係貓奴, 我會留意下有無D男貓奴係附近hehe....

    Connie

     
  • At 11:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    kinki,

    唔緊要啦,您幫忙留意呢本圖書,我都好開心架啦!我有信心應該會買到及訂到.

    thx!^^

     
  • At 11:16 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    be蛋爸,

    真係非常唔好意思, 我攪錯左...

    你有無試過問紫羅蘭書店啊? 佢地以前係旺角間分店有好多貓書, 不過而家得返美孚分店, 唔知方唔方便你啊?
    http://www.violetbooks.net/home/

     
  • At 6:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    kinki,

    唔好咁客氣啦!咁用心幫我注意呢本圖書,我已經好感激您,羅蘭書店好耐前已問過佢地都話冇.唔緊要有志者...^^

    您D仔囡仲有沒有問題呀,我都好關心?

    thx!

     
  • At 1:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
    »

     
  • At 1:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »

     

Post a Comment

<< Home