kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.27.2006

隨身攜帶Kitty貓

想出呢部電話好耐o架喇....嘻嘻....早排終於出o左......呵呵.........有得玩喇.......

因為我有個best friend都係呢部,所以我就可以同佢3G o羅,而家我亞e又出o左不過未扲電話呀......遲d我又可以成日見到佢d貓喇.....heheheeee.....不過我估次次都係同一個動作,就係齊訓.....無其他o架喇.....
我一路都想搵Marie電話繩,因為好似kitty貓o麻,但係呢....搵o左好耐都唔o岩心水,點知今日就比我無意中見到,仲買埋個鎖匙扣添......
白痴就白痴o左d.....不過做做o下o野扲出o黎望o下....就好似見到Kitty貓咁...會好開心wor....好彩無炳仔公仔,如果唔係我成個電話都要掛晒電話繩呀.......

14 Comments:

  • At 4:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    之前smartone叫我每個月加多30蚊提升月費plan. 然後簽多18個月就可以送呢個電話比我.. 叫我2日內去拎.. 呵呵.. 我竟然唔記得左囉..

    但係就算拎左都未必用.. 因為我覺得佢唔夠靚仔.. 哈哈.. 不過究竟好唔好用呢? (除左佢有3G功能之外!)

     
  • At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    jess:
    你而家都可以去扲番架,因為而家都仲有..hohohooooooooooo

    查實呢,我開頭都唔鐘意呢個電話架,但係我有個白痴朋友早排用大拿拿$3xxx買左呢個電話,之後佢借我玩,咁玩玩下又覺得幾靚同埋輕身law,之後我就出啦...
    d分唇好用呀,影d相靚之餘佢有快門,同埋都好多effect玩wor...仲有上網都幾好用呀...你都出啦..我同你三豬...kakakkkk

     
  • At 12:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我同你三豬?唔~
    其實本人唔係幾鐘意三豬,因為要見就不如約出黎食餐飯啦~
    幾時好呢?

     
  • At 1:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我地本來都可以生G架,因為apply netvigator的boardband,可以fee 六個月,
    但因時間問題仲未去取,later la...

    生G生G生G生G生G生G生G生G生G

     
  • At 2:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    jess:
    你同我三豬幾好呀.....朝夕相對o麻....hehehehehehe
    食飯..你話幾時啦...幾時就幾時啦....
    不過話時話....今次個主題其實係kitty貓電話繩呀,不如你贊下條繩好靚先啦......你講好靚100次啦.....hohoho

     
  • At 3:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    炳哥話好想見到bebe wor....你快d去扲電話啦.....我叫炳哥表演跳火圈比你睇...kakaka

     
  • At 4:39 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    喂, 唔講條靚靚電話繩先, 我係呢度開左個blog啊, 得閒黎坐下..
    kinkiland.miniworld.com.tw

    我都有條Marie電話繩, 仲有個C字架(可以代表我個名hoho..)

    我聽個同事講有個Marie folder好靚, 不過我見唔到有得賣...

     
  • At 11:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi, 部電話真係咁好??? 攪到我又心郁郁添!見仲未有人讚條電話繩,等我讚下先啦!讚呀!讚呀! hahahaa....我都開左個 space, 得閒入唻簽個名啦!

     
  • At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    kinki:
    我過左去你個新blog呀,我都登記o左喇......不過....好慘呀...唔知點解我留唔到言呀...我要用公司電腦試下先得...慘!
    你都有Marie電話繩...好o野....同道中人呀!!
    你問下你同事Marie folder邊到買啦....我好想買呀!thx

     
  • At 12:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    部電話真係幾好玩架,最緊要係唔洗錢o麻,你落去門市睇下,唔錯呀......heheheeeee

    我有去你個blog呀,我都有login架,不過.....又係留唔到言呀.....發佈唔到呀.....我都係要返公司試o下先得喇.....

     
  • At 12:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    你條kitty貓電話繩好靚啦 x 100次
    呵呵~
    其實有冇諗過你上世可能係打獵既人.
    所以今世就要成為貓奴還債呢?

     
  • At 5:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    jess:
    你真係乖女呀....抵讚wor~~~
    查實我上世係大陸人,餐餐食野味...所以而家要還債呀......因為我唔止係貓奴..我仲有兔兔架...heheheeeeee

     
  • At 3:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi,

    又好似係喎!
    以前係後樓梯都好似聽你講過有兔仔~
    咁點解唔登佢地既相既..
    好偏心喎你~

     
  • At 11:33 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    jess:
    我有post過兔仔o架....
    好明顯係你唔聽書啦.....
    同埋...兔仔唔鐘意人攪佢o架...
    咬你呀.....

     

Post a Comment

<< Home