kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

5.16.2006

不知所謂的貓奴

炳爺:晨早叫你咪理佢o架啦.....而家咪中招o羅.....問你怕未?你比佢煩完....咪返o黎煩我呀....

有個同我共事o既人,真係煩到我爆炸....佢簡直係千年難得一見o既奇才,竟然會有晒我最憎o既性格....平時我最怕人小氣、多疑、成日challenge、吹毛求疵、覺得全世界都害佢.....偏偏...所以o既o野佢都有晒!

成日不停問我貓o既問題,起初我真係好有心機答佢...不過之後就知中晒招.....佢可以問我不過唔可以煩我...因為我永遠都唔會比到佢心目中o既答案.....

呢個不知所謂o既貓奴,只係識講....你點知呀?係咪真o架?會唔會呃人o架?邊到最平呀?點解好呀?有幾好呀?你有無試過呀?早知就乜乜乜啦!你又唔一早同我講?

唔信人就咪問人,自己睇完說明書都仲係唔信就問醫生,問完醫生又唔信就唔好再問我,答完你一千次自己又唔試用下就死o左去罷啦!

唔好再同我講d沙整到成地都係>晨早講o左呢d質地一定會,叫你轉個有蓋有門廁所又唔肯.....
唔好再因為喵喵嘔唔出毛o黎煩我>晨早講o左唔比吐毛膏o既後果....
唔好再問我濕糧邊隻好味>答o左1000次你自己又唔去試關我鬼事.....
唔好再同我講d人對你隻貓唔好>晨早叫你幫貓剪指甲又唔剪,出去沖涼比人剪晒好正常姐.....
唔好再問我一d騎呢又白痴o既問題>d糧咸o左、一日打幾多次喊路、d貓一日lam幾多次毛....點解要問我唔自己留意o下呢....

我好想話比呢條友聽....我用o左幾多心機幾多時間幾多精神幾多金錢去試每一樣o野....我掉o左幾多包貓糧、轉過幾多種貓沙、試多幾多種罐頭、睇過幾多個醫生、搵過幾多到地方、用過幾多棵貓樹......

成日問我邊樣最好,自己唔試又點知邊樣好....唔試過差o既醫生點知呢個好?唔試下四圍睇又點知邊到平?唔試過黑人憎o既肥炳又點知kitty乖?

6 Comments:

  • At 11:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    呢條友仔真係............無話可說!


    我已經ready左太空火箭,您想佢去邊到,我幫您.

     
  • At 12:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    bebe: bibi姐姐, 唔好咁勞氣啦! 不過我睇完你寫既野都覺得呢個友仔係...低b...架, 所以bibi姐姐唔駛理佢就0岩啦!

     
  • At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    頂佢不順的人:
    呢條食屎人....真係食屎架...最慘就係..佢個人根本就係咁o既性格,對所以事都係...煩死我啦..平時我食雪糕,佢都會問我點解鍾意食?有咩咁好食...天呀..

    我想佢落地府呀...不如你幫我啦....

     
  • At 5:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    你真係好幸福呀...o個個低b友隻喵喵真係慘呀,比我係佢隻喵喵真係自殺好過...
    你知唔知呀..低b友屋企無網架,又唔捨得開冷氣,所以佢返到屋企開窗,喵喵就要入籠架喇.....慘呀.....

     
  • At 12:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩!條友仔超勁煩呀!比我...我實會頂佢.....唔順呀!救命!

     
  • At 3:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    呢條友....諗起佢都想死....佢而家都依然係咁煩o架....佢呀....我唔知係小心眼定傻傻地,當我講o左一d唔岩佢聽o既說話,佢變態到會send sms比我,話好唔開心呀...乜乜乜呀....又話無人關心佢咁架....煩死我呀.....

     

Post a Comment

<< Home