kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.21.2006

姓名解說




開頭幫Kitty貓改名,非常之頭痛,話晒個名用一世,點都要改個好D啦!不過我唔鐘意毛毛、小白、妹妹...呢d名,因為我驚一叫會有10000隻貓狗應我,亦都唔鐘意一d好sweet o既名,好似豬豬、BB都唔好...改個得意o既名就o岩心水喇!我阿姨d貓狗∼大佬、大舊都係我改o既,咁改個咁上下都唔錯啦...不過諗極都諗唔到!諗諗o下...就叫沙膽英啦..一個好名,之不過俾全城人反對,又要再改過!有一日,我見到Kitty貓整跌我隻Hello kitty,睇睇o下佢地好似樣wor...咁就叫Kitty啦...但係kitty呢個名又娘又老土,完全違反我改名o既完則..不過要再改又諗唔到,咁就簡單d加個貓字上去啦....其他人話總好過叫沙膽英wor.........

到o左肥炳,佢係男仔唔驚俾人笑啦....好快已經改o左名叫喪標...唉...又俾全世界反對...再改神偷強又反對..話唔好改d令貓地難堪o既名wor...記得去揀貓時..o個位先生同我講:呢隻啦,好重手o架(好似賣雞咁),重手就=肥,一於改個關於肥o既名先!肥仔太普通,肥豬又太sweet,肥肥太可愛,望o下佢個樣都好呆o下wor...通常話人呆都會加個炳字叫呆炳,咁就叫肥炳啦!
佢o地個名....就係咁o黎o架喇!

8 Comments:

  • At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    今次no comment,sorry!

     
  • At 11:40 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bibi, be蛋爸,

    我今個星期可能會去台灣, 駛唔駛幫你地買貓書或貓野呀?

    Connie

     
  • At 12:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘩...connie....
    你去旅行呀?你就好啦....好開心呀!
    買貓書就唔好啦...好重架!
    不過我想買貓野呀,等我問下阿can有咩好買先....kakaka..你真係好人!
    你會唔會去搵阿can呀?
    不過....你去nekodream到check pm先啦!

     
  • At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    kinki,

    十分thank you您呀, 我估唔洗住,我同be媽早果排在博客來訂左好多貓書及兩本關於靈魂靈媒的書,直到家陣都未睇完,祝一路順風.

    bibi,
    唔好意思,呢樹做左個貓友駁腳..hehe

     
  • At 1:24 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    bi,
    我覆左pm啦.

     
  • At 12:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    哈.. d相又真係幾愛麗斯喎~
    究竟係煩人後期加工.. 定係地板太反光..定係佢打個支燈太勁呢.. 有d相佢地真係好似去左半空咁.. 下面白雪雪.. 好得意~
    我最喜愛肥炳個幾張大頭相.. 拍得佢好善良.. 哈哈~

     
  • At 2:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    jess
    hehe....我都覺好愛麗斯...不過我唔鐘意呀∼∼
    影o個時已經係咁o架喇....你睇o下making of d相就會知!
    其實佢地係訓o係玻璃table上面law....不過我唔知點解影o左出黎係咁.....
    炳哥...佢一向都好善良o架....係煩d之o麻....haha

     
  • At 7:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    好好肖呀!沙膽英....wakakakaaaa.....

    喪標 --> 都好襯肥炳oY!

     

Post a Comment

<< Home