kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

6.16.2006

有相睇喇...有相睇喇...




上回講到煩人第一次幫貓地影相....家陣終於有相睇喇....耐係耐o左d...因為我無乜時間攪o麻!
之但係煩人個人喜好影到好似愛麗詩夢遊仙境....佢話夢幻d wor....我就鐘意清楚d同閃令令眼o羅!
唔講咁多....睇相啦....
仲有好多o係呢到....
http://s69.photobucket.com/albums/i74/kitty_fatbing/

5 Comments:

  • At 2:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    個lens真係堅,無話可講,正!
    連佢兩個D毛毛都影得好清潔.

     
  • At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    係呀係呀, 連豬炳頭頂有二執毛係白色既都見到, 同比比一樣架, wakaka...

     
  • At 11:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    呢種拍野手法係咪叫大量留白呀?

     
  • At 4:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    太過獎喇...不過堅唔堅都影響唔到我!因為...唔識用呢..!
    其實我都唔知咁影係咩手法呀...我問過Mr.煩...佢話唔係一個特定手法呀....同埋話咩手法都係一個名...我都可以幫佢改個名....咁我就叫佢.....光殘殘啦....hahahahaha

     
  • At 4:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    豬炳仲有好多地方白色架...你見唔見到呀??

     

Post a Comment

<< Home