kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.19.2006

好憎呢一日

Kitty貓:嚇屎我喇,無啦啦成身抽抽o下,我都唔知發生咩事,鳴∼∼鳴∼∼

都唔係第一次幫Kitty貓、炳哥沖涼,今次照舊幫炳哥哥沖先,無咩特別而且仲因為有新風筒,好快就吹乾!到Kitty貓時,我本住有排先再沖呢個精神,所以落o左兩次洗頭水、一次護髮素,比平日o既時間耐o左D,沖o既時候一如以往,但到後段Kitty貓已經喵喵叫想逃走,因為我無放炳仔入房,所以要幫Kitty o係廁所到抺身,佢當然唔耐煩又叫又Fee~~一出廳,恐怖o既事發生喇,小Kitty隻左手竟然屈o左去後頸,當時我未知發生咩事,一放低佢已經係全身彊硬,企都企唔到,好驚o既我拿拿聲扲水比佢飲,不過Kitty妹一樣無反應,訓o係地下抽o下抽o下......好好好恐怖!當時我以為係心臟病,無喇∼∼只係一路抱住佢一路叫佢唔好有事跟有去換衫帶佢睇醫生,呢個時候.....我感覺到佢個身軟番,放落地又回復平時一樣行得走得,不過呢次我唔敢幫佢吹毛毛喇,怕又再嚇親佢!抺乾大半,就由得佢自然乾..........
事後我打比兩個朋友,得出o既結果係抽筋....可能係嚇親加上廁所太熱,而且o係沖涼後發生都叫做有個誘因,不過我都要觀察佢一個月,如果再無發生同樣情況,我..........就可以鬆一口氣!Kitty小姐........你唔好嚇我呀,嚇死o左我.....無人服侍你地o架∼∼

6 Comments:

  • At 10:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    kitty貓貓貓, 呵番啦! 唔好再嚇媽媽呀

     
  • At 11:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    咁大單!不如找日去Dr maggie到check下啦,點都安心D.
    唔洗怕,kitty叫吉蒂,吉貓天相.

     
  • At 11:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    冇事冇事,唔會有事既!

     
  • At 1:10 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be妹:
    我真係比吉蒂妹∼嚇屎我啦!

     
  • At 1:14 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be蛋爸:
    我諗住帶kitty去洗牙時,順手問下maggie呀!
    如果因為呢樣o野帶去睇,醫生係咩都做唔到o架,
    因為係神經科問題,除非去照磁力共振啦,不過醫生無啦啦唔會叫咁做,只會觀察住先,所以下次先同maggie講!

     
  • At 1:15 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi:
    承你貴言∼∼無事o既!

     

Post a Comment

<< Home