kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.07.2006

我又想換........

比我見到呢棵頂天花板o既貓樹....真係好大鑊....心思思想買返屋企添......炳哥實鐘意!

買o野買o野買o野買o野買o野買o野買o野.....真係大鑊...永遠有買唔完o既o野...但係有好快用完o既錢!究竟我幾時先可以用有限o既金錢...買無限多o既o野呢??又幾時可以用有限o既時間....賺無限多o既錢....比我狂買o野....!!
呢d頂天立地大貓樹...我恨o左好耐o架啦...依家比我見到....又係人生交差點o既時候.....15/16唔買唔舒服....點攪呀.....
炳哥....不如你養我啦......順手買間大屋比我住....我又可以繼續喪買......

13 Comments:

  • At 5:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    買啦買啦買啦買啦買啦!!!!!

     
  • At 6:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    大肥碌都話鐘意wor....hehehe

     
  • At 1:52 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    wow, 我都睇漏眼, 原來有頂天貓樹....

    買啦, 買啦, 我都好想買, 就算我無得買, 都好想有貓友買啊....

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都睇中左呢個呀!唉!我個頭好痕呀!

     
  • At 6:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    woo, 上到屋頂的貓樹我也鍾意呀....
    同埋...我都想我屋企兩位小姐送間大屋俾我~~~~~(雖然有人話...母親對子女的愛係不求回報....)

     
  • At 6:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    吉炳媽

    好忙好忙呀, 快d今晚開msn有野傾呀>.<

     
  • At 10:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi姐姐
    頂天立地大貓樹, 見到都想反下呀, 炳哥一定第一時間跳上最高啦, 你真係好錫炳哥同吉仔呀, 不過呢, 媽媽話你個目標月黎月大獲野呀, 煩人叔叔一定好煩啦!

     
  • At 11:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    kinki:
    你同細佬一齊叫爸媽買啦....你話比媽聽買o左就唔再四圍痾尿尿...媽實買比你!

     
  • At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    gigi:
    hehehehehe.....我地心靈相通.....同樣咁鐘意買o野!kaka

     
  • At 11:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    chinchilla:
    好耐無見啦....
    he...呢棵貓樹真係好正呀...我同貓地都好鐘意!你買唔買呀??

     
  • At 11:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    be妹:
    聽講呢...我地已經想換貓樹喇...但你o個棵買o左N年都未拆wor.....你真係無鬼用...咁都迫唔到你屋企兩個貓奴開比你玩....出盡招啦..............................................咬媽d公仔呀...傻婆!

     
  • At 2:28 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    Kinki唔賴尿, 我諗我會開心過中六合彩, 我已經因為佢勁賴尿, 張梳化唔要得啦! 跟住去左maggie度住左一晚, 驗到尿尿有菌呀, 希望食晒D藥, 唔再賴尿啦.

    如果你要羅D益生菌同洗潔精就call我喇, 等你^^

     
  • At 12:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    connie
    sorry呀,咁耐先覆你!因為前排煩緊小吉蒂,所以唔記得左呀!
    kinki依家點呀?仲有無尿尿呢?
    我e丈佢會返番hk office呀,咁我可以叫佢幫我扲lu.....我知道佢幾時開始返,我打比你啦!多謝你先!!

     

Post a Comment

<< Home