kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.03.2006

生日快樂

食罐頭無咩新意,一於兩溝罐頭,應該會開心D啦!屎忽炳食完又攪人~~~~真係好屎忽鬼!

Kitty貓:明明我生日,做乜有怪獸o係我後面o架?Blueberry蛋糕...好似好好味Bor.....豬炳無得食!

Kitty貓:你地影個蛋膠定影我呀∼∼趕走個豬炳都唔幫我影張正正經經o既靚女相∼∼唔制呀∼∼話晒我都2歲大個女....

祝小Kitty生日快樂、身體健康、心想事成、肥肥白白、豐衣足食∼∼呵...呵.........

Labels:

5 Comments:

  • At 11:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    豬炳係後面做路人甲乙丙, 成個比比咁既八卦樣, 笑屎...kakaka...

     
  • At 12:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都祝bibi&Kitty妹妹生日快樂,最緊要身體健康呀!

     
  • At 3:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    be媽:
    我地無諗住影佢架..kaka...影左出黎先見到佢o係後面..成個傻仔咁!!hoho

     
  • At 3:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    些些....我都祝你地一家身體健康..

     
  • At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    happy birthday ar! Kitty mui mui! ^3^

     

Post a Comment

<< Home