kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

7.20.2006

煩人出Trip喇

Kitty貓:呢D咩o黎o架?你整緊咩呀?不如放埋屎忽炳入去啦.....佢咁煩!

煩人又出o左Trip喇,今次目的地係上海,平時佢出Trip,我都開心到要開Party,不過今次唔同喇,因為小Kitty o既抽筋事件同小強再現,已經攪到我精神衰弱,每日都心驚膽跳......小強保你大你千祈唔好出現∼∼
不過,煩人會o係8月2號返o黎香港,趕得切幫小Kitty慶祝兩歲生日..好o野!!

Labels:

6 Comments:

  • At 10:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    尋晚我見到隻飛曱曱係塊蚊網到飛唔到入屋, 我都嚇到半屎呀, 好彩be爸係咁拎枝th4攪掂佢.

     
  • At 11:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    唉!我又係超超超.....驚阿強哥,想當年我曾經被佢輕薄過塊面,之後我用百潔布狂刷塊面,淨d毀自己容呀!wuwuwuwuuuuu....

     
  • At 2:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,
    forget了3/8係Kitty貓2歲生日

    祝佢生日快樂身體健康肥肥白白唔好比炳仔哈

     
  • At 1:16 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bema
    用TH4殺強都幾快o架,不過用萬潔零仲快!
    你下次試o下啦~~~~~hehehehe

     
  • At 1:18 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi:
    你好慘呀,比強哥輕薄過塊面∼∼
    事後.....真係想用漒水洗面o架,巧得人驚呀!

     
  • At 1:24 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be蛋爸:
    些些你呀!!

     

Post a Comment

<< Home