kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.06.2006

失望....貓展

好辛苦先買到$200幾蚊o野.....同上年o既戰利品簡直差天共地....好失望呀!

今天拖住半條人命去貓展,諗住死都要買o野比佢地啦,點不知......我唔係買o野出血而死,而係比人迫死!入門口已經要排隊,打晒蛇餅....入到去更慘...慘過維園年宵!
我發覺今年好多路人甲乙丙...無養貓又去o左睇貓加上極無禮貌!可憐貓地變o左海洋公園班海獅、海豹.....慘!
有個自由神阿叔用堆垃圾紙霸一行位,話晒我阿姨都叫做大肚,問個阿叔借個位坐一陣等我去廁所,點不知個大叔竟然話你咁都得呀?阿姨當然無理佢,照樣坐埋去......
不過我地都無怪個阿叔,可能佢真係當o左o個到係海洋公園等睇海洋劇場掛,霸個靚位等阿海獅同海豹表演o羅!
唯一後悔....身為香港人都無發揮好客精神,介紹阿叔去維園坐到佢飽!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home