kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.09.2006

加料

左面係Kitty貓、右面係豬炳,因為小吉蒂唔鐘意食蝦,所以只係加料比個炳哥!

炳仔:好好味...等我拿拿聲食多D先,一陣食埋白貓o個份!Kitty貓:彈開啦你∼∼肥豬頭!

我都唔知點解會加料比肥炳,可能呢排我自己無啖好食掛∼∼話時話,佢雖然叫豬炳,不過一D都唔豬!
話說,佢個衰仔最興食完自己o個兜就走去攪吉蒂,不過比我鬧得多,依家好乖仔呀,會坐o係側面等吉蒂姐姐食飽,佢先行去執手尾,唔會好似開頭咁樣∼∼夾硬迫人走!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home