kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.13.2006

毛毛狗@怪獸公司

公司曾經出現過好多珍禽異獸,有貓仔、狗仔、哈母太郎仔,呢隻毛毛狗見過幾次!呢個咁乾淨o既位,就係我專用位之一,乜都無只有垃圾!

毛毛狗每次出現都係香噴噴,仲有LV頸帶,拍得住富貴Cash!好想老笠佢返屋企,連埋頸帶!!呵...呵...

當時我係咁叫人抱住佢比我影相,因為放低佢會跳落地!即時有人大叫:狗仔驚高,唔會跳落地o架.....!係wor...唔記得o左添...嘻...嘻....

怪獸公司除o左多怪獸之外,亦有好多珍禽異獸。有一對大肥喵、細細粒松鼠狗、爆炸裝毛毛狗、似條蟲o既哈母太郎!間唔中就有一、兩隻o係你身邊閃過,無論你識唔識個主人,只要你抱起個小朋友,主人就會好開心咁話:阿xx,你乖乖地同姐姐玩喇,我一陣返o黎接你!未講完好快就飄開o左........我.....咪可以不停抽水o羅!

Labels:

2 Comments:

  • At 9:51 AM, Blogger saru said…

    oh, my dream dog...

     
  • At 6:41 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bema:
    你帶隻返去同比比反啦!好細粒架jar,一定細隻過比比....hohohohoooooooo

     

Post a Comment

<< Home