kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.14.2006

珍藏BB炳


小吉蒂細時多病痛,小炳唯有放去阿e到湊住先!雖然我miss o左最得意o既BB炳年代,但o係我電話入面一直有批BB炳玉照從未公開!今日我發神經鼓起最大o既勇氣,試o下將過百張相落腦,好彩都唔難攪!因為珍藏o既關係,所以要吸番個Kitty-bingbing印仔先!

上圖:唔知點解,炳哥細個仲會大隻過依家,相中貓大約4-5個月,白色大舊仔當時歲幾o架喇!

下圖:佢細時好善良,可以俾大舊仔坐住都無問題,當時只係6個月,已經大大隻,反而依家就縮晒水?





炳哥同佢兩個妹,係我地一胎三隻帶返屋企!佢地非常老友,當時我都有諗過唔好拆散佢地串燒三兄妹,到最後我都係接番炳哥走!奇就奇在,兩個妹竟然無掛住佢,仲極度高興......可能私底下佢地一D都唔老友!

上圖:又一次証明,所有生物BB時期一定係Cutie,睇串燒三兄妹個樣就知!(小強除外)左起:甜甜、肥炳、牛奶妹

下圖:炳哥細時明明係藍色,家陣進化o左變做紅毛泥色........即係灰色!







串燒三兄妹由細到大都有個特徵,逢係有o野睇唔明、諗唔通,必定向左側頭扮海獅。呢個習慣一直Keep到依家都無變,失散都會認得!

上圖:頭擰擰、扮可愛,查實唔知望緊乜?

下圖:串燒三兄妹會互相Lam毛,不過炳哥同Kitty貓從來都無試過,一行埋即開拖........即係佢地唔老友o羅!

Labels:

2 Comments:

  • At 9:53 AM, Blogger saru said…

    肥炳佢地真係好得意, 3個一齊側頭
    可能真係有遺傳架, 小比都係側頭咪黎架

     
  • At 6:44 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bema:
    佢地細個真係得意到爆.....原全睇唔出屎忽炳細個係咁cutie...依家就變o左隻屎忽鬼!
    比比側頭側邊一邊架??

     

Post a Comment

<< Home