kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.16.2006

發冷

除o左一張好亂o既床,你地仲見到d乜??咪就係有鋪鑽被癮o既炳哥o羅.......

夏天鐘意鑽被o既炳哥,大熱天時照樣訓被竇,佢呢招《獨貓鑽》唔知o係邊到學返o黎!

炳哥為貓特別騎呢,人做佢唔做,係要做d古怪行為!大熱天時,最鐘意襯我關冷氣,即刻鑽落被竇,無錯........係鑽落去!用頭頂開張被,再攝入去,熱辣辣訓成個下晝!冬天.......倒轉訓地下o羅......騎呢!

Labels:

6 Comments:

  • At 9:52 AM, Blogger saru said…

    kakaka..成床都係肥炳
    炳炳真係幾騎呢...

     
  • At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    炳哥--"人做我唔做殺出新血路"..................................................我欣賞

     
  • At 6:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    因為你地都係咁騎呢, 所以你欣賞, wakakaka...

     
  • At 6:46 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    比媽:
    依家吉吉島又有肥炳床單喇,你諗住點先??wakakakakakaka....

     
  • At 6:47 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    be蛋爸:
    你地o個時揀埋炳哥,咪可以同佢o係屋企鬥騎呢o羅.......
    話晒我都係一個正常人,鬥佢唔過...heheheeeeeee

     
  • At 1:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    我見到呀, 仲想即刻打比你啦!
    不過冷靜落黎諗下, 我既真正目標仍然都係charmy kitty呀$6xx, 好想買

     

Post a Comment

<< Home