kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.03.2006

5隻傻貓

因為我有新閃光燈,所以就出勤幫阿e的貓影相,多謝5小貓傾力演出,我先可以影到咁得意o既相!由其係牛奶妹小姐,全晚唔停四圍彈,叻女!





Labels:

8 Comments:

  • At 11:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    您係咪加左個外置閃光燈呀?都好堅咁wor!
    全個環境都光曬仲可以用快門,您用左幾多份之1秒呀?

     
  • At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    bebe頭牛奶身, kakaka...
    d相影得好靚呀!

     
  • At 2:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    我係加左外置閃光燈呀,hahahahaaaa.....
    當然無你講得咁復雜啦,因為我唔識set野架!hehe...
    只係相機同閃閃一齊打auto,我無用快門呢,全部都係人手一張張影o架!
    相機加閃閃...貓奴必備..可以影低小比每一個動作..諗諗去啦!!

     
  • At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    比媽
    些些你呀,假以時日我練成一身好武功,會出勤探比比!

     
  • At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    icic, 您部相機全自動操作,自動將怏門先決,其實相機已幫您set左不過您唔知道,而如果唔加外置閃光燈,d相就會好暗而且影唔到定格feel.
    您部係咪S3 PRO呀?

     
  • At 3:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    hehe....其實我真係唔識用,又唔知個原理呀...haha.....Auto就係我o既朋友....hehe....不過iso我都識攪o架!hoho..
    係S3 PRO呀....你o係邊到見到呀?我好似無講過o架...唔通炳哥話你知?hehe

     
  • At 3:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi!

    炳仔同我老有記,有時我地一切出去high tea同消夜間唔屎都撻部S3Pro比我返下..hehe.

     
  • At 3:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    wakakaka...
    二個炳一齊出去反
    比爸, 買架外置閃光燈比我反下呀
    我地部機一用快門又唔夠光
    買比我買比我反

     

Post a Comment

<< Home