kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.29.2006

掃貨

炳哥:又話有新禮物、新玩具、新罐頭、新零食、新車、新樓......究竟幾時有?

近排為貓地出完一輪血...今日o岩o岩任務完成..突然“叮”一聲..好耐都無買o野比自己喇!拿拿林買支想o左好耐o既香水先......

今日成功同兩個貓奴大手入貨,仲買到人地斷貨,之後上去網站click一click,見人地出o左This item is currently not available....竟然會變態地開心..真變態!呢批西洋o野,好快就坐飛機唔知經唔經北極o黎香港。我自己另一批東洋貨,已經o係今日上o左船仔o黎香港!
呢排出血多人都精神o左,可能係加速血液循環,收到張月結單心跳又快多幾廿下,血氣好o左可能淋巴都會快D好!

Labels:

7 Comments:

  • At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    肥炳好得意呀側頭仔,點解佢時常打開個口得個O!

     
  • At 3:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    be爸
    炳炳好似你咁成日企係度諗野, 所以個口有個o, wakakakakaka...

    bibi,
    唔該曬你, 聽到你講.....not available我都好開心, 好想笑, ksakakakaka...

     
  • At 2:12 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    一D都唔變態, 收到箱貓野笑到合唔埋個嘴時, 仲變態呀!

    呢排幫襯左幾次瑪姬醫生, 我都想買返D野俾自己.....

    PS 如果再有貓野買, 仲買唔買先? :P

     
  • At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    因為阿炳哥學你law!!

     
  • At 2:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 2:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    bema
    原來你都係變態.......

     
  • At 2:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    kinki貓
    你都買多d野比自己啦....又再買多d野比貓地!!hehe......

     

Post a Comment

<< Home