kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.19.2006

新御廁

呢舊就係吉蒂小姐同肥炳先生o既新御廁SN-620,因為Petshop膠袋唔夠大,就用垃圾袋包俾我,好過坦蕩蕩啦!之不過,當日我係扲住呢舊黑色o野,千里迢迢碌返工。無錯∼∼貓奴即係貓奴!

本來同班貓友仔一齊團購呢個廁所,不過又無貨!之後一直懶懶閒,無乜點理過!有晚,同比媽傾開話呢個廁所好難搵,但係我經常都見到,話晒我都係獅子座,挑起條癮一於第二日去買。去到Petshop見到有同款一大一細,Sales哥哥話我知呢個係Jumbo Size II乜乜乜,唔係我一向想要o既SN-620,心大心細就買個大啦!出到門口仲好開心打俾比媽,叫佢去買個SN-620,點不知瀨晒o野....原來本人呢個就係SN-620,我經常見到o個個只係細Size呢一個Model。奇就奇在,何解我之前團購連自己買緊咩都唔知呢?今次真係傻人有傻福!
比媽你唔好傷心,呢D display o野唔o岩你o架,讓俾我啦!嘻∼嘻∼嘻∼嘻∼

Labels:

5 Comments:

  • At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    咳咳咳~好彩我果日冇去到north point果間只係得你去既羅羅白專門店, 如果唔係既話, 我實同你屎過, 第二日頭條實係'二個貓奴為了絕版貓用廁所而打穿頭...'
    kakakakaka.......

    跟住我地果日又閃左過去旺角寵身森林, 去到又係個display比人買左...激屎我啦>.<

     
  • At 11:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我成日倒轉泥講呢個叫SN-602 or SN-206,什麼都好總知買唔到.

    我同好兄弟炳哥約好左我上去您屋企,佢殿後,目標SN-620!!!

     
  • At 4:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    bema:
    你唔好傷心啦..証明display野真係唔晒你架..不過其他貓友仔又話旺角Q-pet有wor..為表我對比比o既誠意,我一陣打比又係北角又係無人去o既Q-pet...睇下有無..

     
  • At 4:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸:
    你倒轉講都好過我唔知自己買乜...
    我個廁所真係比你都唔要啦..佢地兩個變態貓..痾屎尿落格沙板到呀..好dirty

     
  • At 4:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    bi, 咁我就等你好消息, 記住...係 SN-620呀!

     

Post a Comment

<< Home