kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.23.2006

自由行

襯住仲有半條人命,煩人先生當日又得閒,所以就上o左去深圳遊蕩,雖然唔知有咩做,不過叫做四圍行o下,好過o係香港D電話不停響!


首先蕩o左去可口可樂專門店,呢間o野巴閉o羅,除o左美國同日本就只有呢間!之後想食雪糕,不過無我鐘意o既味,都係返香港先食lu.....反正一樣咁貴!

然後就去o左一間叫大灰狼o既餐廳開餐,裝修好特別野食都好味!查實我地叫o左好多o野食,仲有我至愛o既拔絲香蕉.....不過我唔記得影相!嘻∼嘻∼

買o左可口Tee一件仲送無敵大o既可口樽,仲有我次次必買大陸獨有o既吉百利黑朱朱力同朱朱力百力滋,最驚喜就係o係陸版Citysuper,Ole到見到零零狗專程由日本買比貓地o既濕糧,只係$4.x一包,不過寶礦力都係賣$3 o既同時,呢隻糧都算貴!

Labels:

4 Comments:

  • At 11:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我想問下大陸有冇玩具超合金買呀,可能d價正常過香港,下次去開幫忙睇下通知聲.
    我真係好曾在香港買玩具,係唔係價格都勁高.

     
  • At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    如果您穿著呢件tee, 我一定認到您...heheh

     
  • At 5:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    頭先我老細先話買超合金勁貴wor...你地真係o岩key喇...
    下次上去幫你留意下啦...

     
  • At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    哦原來您boss都返合金"呢彈野",好!

    thx, thx.!

     

Post a Comment

<< Home