kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

8.30.2006

閃閃貓棒勁好玩

$10兩大支比人玩o既玩具,買番o黎插入舊貓棒,玩爛就掉唔肉赤!如果唔怕比貓左右夾攻,就咁玩都得!

呢粒騎呢星星個樣好騎呢,同炳哥有100%似,又忍唔住手買o左!我發誓呢個月都唔會再買o野!

因為小炳o既鋼山神功已經去到10級o既達人境界,玩具玩幾下就要扲去將軍澳堆田,今日比我o係$10店見到比人玩o既閃閃棒,$10兩大支拿拿聲買!剪o左其中一邊插入舊貓棒...非常好玩,查實就咁原支玩亦可,不過本人抵受唔住炳哥左右手摩打狂爪,都係改裝o下好D!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home