kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.07.2006

pizza....正呀


因為醫院已經寄o左信俾我,13號第一次見醫生,突然間好想食pizza,諗住都就快見醫生,屎就屎啦.....叫外賣pizza食!因為好多o野都想食,所以樣樣叫d,之不過煩人先生身在德國食腸仔,咁我又點會食得晒呢,所以每樣只係食o左少少,留番聽日再食啦!

Labels:

4 Comments:

  • At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    bibi,

    我地沈晚都係食pizza同意粉呀不過係"deli返"都好wor!

    您訂左咁多,早知過泥幫下您食曬去啦!

     
  • At 12:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    我都話你癲左架啦!

     
  • At 3:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    be蛋爸
    pizza超好味,我好鐘意食...炸喉嚨感覺一流!

     
  • At 3:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    比媽
    我無呀....留番今日食咪得law....yummy!!

     

Post a Comment

<< Home