kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.15.2006

麻煩.智慧牙

隻智慧牙已經o係7月尾騷擾住我,痛到瓜柴唔在講,又唔可以即時剝得,攪o左一大論都係要轉介去醫院到剝,基本上呢d特徵我全部都有,大大話話都忍佢好耐!
終於排到期去菲臘牙科醫院比醫生睇下點攪。點知勁大雨,又唔識去惟有坐的士,好肉赤!
攪o左好耐,X-ray都照o左6張,終於見到醫生,醫生問我有無興趣參加佢地個研究,就係剝牙冠留番牙腳o係牙肉入面,話係試驗階段,個創傷無全隻剝咁大,之但係我以家個心靈創傷已經非常大,唔想再做試驗,容乜易牙腳o係牙肉入面發炎,再開刀我就...唔敢想像!
因為呢間醫院無得全身麻醉,所以就再轉介我去瑪麗醫院!不過,聽醫生再講清楚,基本上美其名就係剝得,實際上就係長江三峽爆破工程,首先要𠝹開牙肉、再劈開牙骨、打爆隻牙一塊塊夾出o黎,聽到都想喊!
見完醫生...4:15...我有貓貨要5:00前返到屋企樓下郵局扲,唔坐的士一定趕唔切,不過來回都打的,真係好肉赤....但唔扲又一個禮拜後先有時間扲!為o左唔想貓友仔失望,再忍痛打的!!終於趕得切去扲靚靚貓用品,好o野!

落咁大雨都係濕o左少少,抵讚∼∼∼我自己!嘻...嘻...嘻........

Labels:

2 Comments:

  • At 11:06 AM, Blogger Ah duck said…

    係咪買到吹波波槍啦,快D貼相啦

     
  • At 12:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    鴨仔:
    我買唔到吹波波呀,因為USA o個邊唔可以出境呀!鳴∼鳴∼

     

Post a Comment

<< Home