kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.25.2006

拒絕回應


Kitty貓:嘩....呵呵呵呵...炳仔你d衰o野揚晒出去,全香港都知喇,傻仔炳!
炳哥:呢d咁不盡不實o既報道,我係唔人回應o既。
Kitty貓:個內容係有地方錯,不過都話得你o岩呀,暴力炳!
炳哥:根本佢地就無訪問過我,只係無啦啦上o黎影我相,之後就話我有暴力傾向!
Kitty貓:算把啦,你都係接受現實啦,癲佬炳!
炳哥:呢d私人事我係唔會回應o既,暫時我都唔會接受傳媒o既訪問喇,唔該晒!多謝大家關心.........

Labels:

2 Comments:

  • At 11:53 AM, Blogger 菲菲 said…

    哼~~邊本雜誌咁衰! 我要買番本, 幫炳爺唱衰佢 >_<

     
  • At 3:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    多謝你呀,菲菲姐姐!無啦啦個個都叫我暴力炳,影響晒我辛苦建立o既健康形象!
    學成蟲大哥話:我只係範o左全世界貓都會範錯o既事之o麻,好少事姐!hehehe.......

     

Post a Comment

<< Home