kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.23.2006

事前準備

好想食壽司添,唔好理咁多拿拿林落銅鑼灣買,扲返屋企慢慢嘆!

之後,再去買齊我平日最鐘意食,但又唔敢食太多o既零食,返屋企開餐!

其實我入院前都無咩要準備,不過,我身邊好多有經驗人士都唔停咁講佢地o既慘痛經歷,仲叫我有咩鐘意食都拿拿聲食,如果唔係有排都食唔到!可能聽得太多o既關係,我真係10點幾走落銅鑼灣買我想食o既o野,買完之後先發覺,原來我鐘情o既美食都係肥爆!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home