kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.22.2006

安全到步

真係好快手!上月29號先寄出,今日已經o係我屋企啦!唔好睇少呢箱o野,大拿拿有成12kg,好重!

嘩......多謝靚姐姐幫忙我先可以成功入貨,品種唔多但數量搭夠,好開心呀!

話咁快就o黎到香港,左諗右諗今日唔扲就唔知幾時有時間扲,所以.......膽粗粗一個人去郵局扲呢箱廿幾磅o野,出事o既...有車仔都唔掂要即時打的,返到屋企......又出事喇...3:45pm遲晒大到....即刻衝落樓再打的....不過,為o左貓地大人....都要o架喇!
再次多謝o個位靚姐姐幫忙,真係好介紹呀!

Labels:

2 Comments:

  • At 10:10 AM, Blogger 菲菲 said…

    嘩....場面好震撼, KITTY同炳爺可以大吃特吃, 真幸福啊 ^O^

     
  • At 12:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    菲菲:
    唔係全部佢地o架,有一半係我阿e o架!!嘻∼嘻∼

     

Post a Comment

<< Home