kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.20.2006

大手入貨

台灣C小姐o既貓地一定要食呢個牌子o既膏膏,可惜台灣無o左個代理,D人竟然會炒膏膏,過百蚊支大把人搶,不過.....有我o係香港大量入貨寄比C小姐,咪唔洗挨貴膏o羅!

同兩個貓友特別好感情,台灣C小姐同埋香港C小姐,佢地都好好人,好多時輕輕講一聲佢地都會即刻出手,由其是買o野就更加快手。
同埋,佢地都非常大方,有好o野梗會預埋我貓地o個份,絕對唔會收收埋埋!佢地都有個共通點,就係做事爽快,性格爽直絕對唔會慢吞吞,講得出一定做得到!所以...台灣C小姐無晒吐毛膏,我當然會出手入貨,寄比佢o既小貓貓!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home