kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.24.2006

中招喇


事前,姑娘已經千叮萬囑千祈唔可以病,一發燒、感冒就唔可以落醉藥,即係做唔到啦!點知有d喉嚨痛我已經知出事喇,起身o個時仲咳埋,嘩.....好驚呀,即時落去睇醫生,醫生拿拿林話幫我攪掂去,一陣唔可以如期開刀就大件事喇!
鬼叫自己成日諗住唔好病,越諗越緊張,越緊張越訓唔到,訓唔到就抵抗力低,抵抗力低咪病o羅,攞o黎衰!!

Labels:

2 Comments:

  • At 11:54 AM, Blogger 菲菲 said…

    咁大鑊 @_@ 快 d 好番, 祝手術順利 !

     
  • At 3:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    多謝菲菲,如無意外手術會如期進行!

     

Post a Comment

<< Home