kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.24.2006

多謝姐姐

呢個貓草袋好好玩,kitty貓同小炳都非常鐘意,一個訓一個咬,搶住玩!

can姐姐好好人,成日都越洋送大禮比佢地兩個大帝,今次呢個貓草袋,係佢叫舊同事扲個比佢阿嫂再扲比佢媽咪再扲比我!仲話呢個係出口去英國,香港無得買o架!今日,約o左伯母扲袋同埋收吐毛膏錢....嘩...個袋好玩到不得了....kitty貓同小炳都唔理得咁多,爭住玩!多謝can姐姐!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home