kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

9.27.2006

告別智慧牙

放工即刻走去買番幾本書,成日流流長打發下時間啦!帶埋入院紙,就出發喇.......

終於都到呢一日,終於都收到入院紙,終於都如期進行!執完包袱、帶埋入院紙10:00am去到瑪麗見麻醉師,做o下body check驗o下血就行行企企,訓一晚28號朝早就入手術室同未見過面o既智慧牙講byebye!!
查實講就輕鬆實質上驚到發癲,阿智慧牙小姐,雖然我經常詛咒你,不過話晒我地都相處o左咁多年,你就乖乖地比醫生剝出o黎啦,唔好再攪事喇,唔該!!

Labels:

4 Comments:

  • At 4:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    祝你早d同佢bye bye la~~保重保重!

     
  • At 7:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hey,
    今日先睇到你要入院既消息呀~ 我諗你睇到呢句msg既時候.. 即係代表未死得. 可以順利同智小姐分開啦~
    恭喜恭喜~
    好事黎架. 無左智小姐. 塊面會再瘦d架!
    係唔駛整容都有瘦面效果之餘, 又唔怕智小姐發脾氣地發炎, 好事黎.
    勇敢d~ 面對暫時同心愛零食分開既日子!

     
  • At 1:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung
    thank you!!

     
  • At 1:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    jess
    我真係健在呀,公起公起.....公起我自己!
    我本來同醫生講想見智小姐一面o架,不過...同我檢查o個位同開刀o個位原來係兩位醫生,我驚到傻o左唔記得同開刀醫生講比番智小姐我,未見面就講byebye lu!!

     

Post a Comment

<< Home