kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.02.2006

好瘀


繼豬頭正方面之後又有力作,就係o係塊面現瘀痕!可能係剝牙時儀器扯傷口腔肌肉,又有可能入面有瘀血?查實我都係估估o下唔知點解,我只係知.....家陣似俾人打完一獲,多過似剝牙!

Labels:

3 Comments:

  • At 1:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    wei,
    其實點解可以瘀得咁緊要既? 你有無睇醫生?
    疼血係會積聚架. 你唔可以唔理佢.
    睇黎你個剝牙過程似生仔多d. 不過你好勇. 比著係我可能一早暈左. 唔識得大叫同問問題~
    勁! 新偶像呀!

     
  • At 3:21 PM, Blogger 菲菲 said…

    嘩...之前好腫, 依家好瘀, 好慘呀...祝早日康復!

     
  • At 10:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Don't worry. I exprienced the same some years ago when I removed the wisdom teeth. Fong Bao Face > 瘀血...It will take around a month for it to recover completely.

    BTW, Happy Mid Autumn Festival! I will help you to eat your share of mooncake la, :P

     

Post a Comment

<< Home