kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.05.2006

再收禮物



又係台灣Can姐姐送大禮,今日收到開心到我地彈起!
Can姐姐非常有心,次次o係我同佢閒談之中,佢都會記得我輕輕提過想買但買唔到o既貓o野,隔幾日就會出現o係我郵箱!好似聖誕老人派禮物!!
今次,有我恨o左好耐o既貓草吹波波、我未見過o既CIAO零食同埋毛毛捧一大條,多謝姐姐.......我地又滾動又開針呢!

Labels:

2 Comments:

  • At 12:44 PM, Blogger Ah duck said…

    見到你D魚彈,真係恨死貓地...(流口水中)

     
  • At 1:18 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    鴨仔
    我有註台灣聖誕老人,成日都派禮物,好鬼開針呀!台灣乜都有,香港乜都無,真係激屎人!
    你訂o個d都好快有,唔洗流口水啦......

     

Post a Comment

<< Home