kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.12.2006

新貨到


都話一出街就一定要買o野o架啦!!
今日返醫院覆診,明明o係西環樓下仲有車直接返屋企,都要中沿落車去銅鑼灣搵o野買,變態到爆!不過,今次d o野好實用,都唔係太無聊。首先,買o左兩個Charmmy Kitty相架,成長相架送俾阿e個BB女(雖然未出世....嘻...嘻...),另一個當然係自己o架啦。之後呢,就買o左貓貓袋仔,黃色奶粉袋都係俾B女o架......我同阿e講,有我o係到.....包保B女每日都有禮物收!又多一個人俾我滿足購買慾....好開心!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home