kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.13.2006

有喵真好


貓地除o左o係屋企嘆世界,原來仲有好多分唇,可以幫我解決唔少問題!
話說新男同僚都係貓奴一名,一下只......講貓講貓講貓....好快就傾得兩句。更驚人就係...傾傾下得知,近排買o左兩本漫畫書,講男講女講貓地...好好睇,呢位作者原來就係男同僚o既.........(因為未經當時人同意,所以唔講得!嘻...嘻....)
除此之外:
1.見識唔少新接觸又黑人憎但又要合作o既人,如果對方係貓奴......掂....即時緩和尷尬場面,我有N次同類經驗。
2.有鋪買o野癮,次次癮起就買o野俾貓地,罐頭最實際一定食得晒,幫我止痕止癢。
3.每次見醫生都又中又英同醫生溝通,學好外語o既好機會。
4.練打字,上得貓網多,打字快o左9倍...叻女。
5.訓練EQ,每次見到炳哥破壞王上身,嬲到爆..又唔打得鬧得,脾氣好o左100倍。
好處太多,未能盡錄,總之......有喵真好!!

Labels:

6 Comments:

  • At 12:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 2:13 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    yeungyeung:
    sorrysorrysorrysorrysorrysorry呀...
    我刪o左你個問題呀,因為我驚比我新同僚殺死我呢!
    我就咁答你啦,你估得o岩呀,咪就係佢o羅,呢個世界真係細!遠在天邊......近在眼前!ohohohoh

     
  • At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    嘻嘻~~無緊要啦。係呀,個世界真係好細,而d貓奴又特別有緣呢!

    你ge牙依家好d未呀?

     
  • At 4:03 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    yeungyeung:
    你係咪某人o既蕃薯呀?當初我知道之後,笑到我屎屎o下,因為無諗過,真係咁有緣!
    至於牙仔,初頭姑娘講係溶線,點知o個日去檢查醫生突然幫我拆線,嚇死我呀!暫走之前,姑娘突然叫住我,佢話原來我個case係教學case,所以要再影x-ray,keep住一年定期去影同檢查,依家好好多喇,起碼可以擘大口,不過牙肉入面未好得晒law,多謝關心!hohohohoho.....

     
  • At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    我有睇佢個blog架, 好好睇! 不過唔豬典解揾唔到本書? 依家都未買到. :(

    要折線咁甘?咁要小心啦, 祝你快d好翻晒!

     
  • At 2:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    yeungyeung:
    本書o係CWB開益同埋商務有得買!hehe.....

     

Post a Comment

<< Home