kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.15.2006

大佬

本人非常多位阿e,其中一位阿e有隻可愛小狗狗大佬!話說阿e因公要離港一日,我就負起重任去餵大佬。

呢個大佬食極唔知飽,所以無得放長糧,如果阿e開OT,佢就慘o羅!所以,我買o左個自動餵食器送俾佢,呢舊o野好好用,可以全包糧倒入去,set好時間佢就會每日按時跌糧,一日食10餐都得,睇o下大佬個表情就知佢有幾開心啦!

Labels:

4 Comments:

  • At 3:01 AM, Anonymous Anonymous said…

    你呀e,我姐姐話要收返版權費喎!仲有我食得多痾得仲多,姐姐返到屋企bing左我個幾鐘呀...汪汪。

     
  • At 2:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    大佬
    你洗鬼理你姐姐咩,佢都傻傻地o既!

     
  • At 3:55 AM, Blogger Bravo's Family said…

    Hehehe..我終於見到傳說中的"大佬"..
    KEN 話"大佬"好大隻 .. 重幾威猛的 ...
    LOOK 張相又好似好乖禁 bor ^o^

     
  • At 4:53 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    cancan
    hehe~~~佢其實好得意...都算乖o架!
    不過....見到陌生人就變怪獸o羅!

     

Post a Comment

<< Home