kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.17.2006

黃金貓袋

早排帶吉蒂貓睇醫生,每次返到屋企大家姐都檬眼伸脷抖氣,我估貓袋太細又太爐,要買過新俾佢。出旺角,行足9條街未有心水,點知想返歸之際,就見到呢個黃金袋,一見鐘情。
一直都唔鐘意呢個形狀o既貓袋,因為唔夠挺身林patpat,之不過,呢款又挺仲三面有網幾通風,原來阿老闆話專登去搵隻硬質地去做,仲前、後、上都可以拉開,方便入貓。
呢個袋o既真身,好靚o架,黃襯啡原來幾好睇wor!

一屋貓袋.....我....知...道....要點做!其實自己唔親身去試又點知邊隻好,下下問人....問呢問路問到篤...一樣係自己未試過,根本唔會知有幾好!最怕一D問夠1000個人先夠膽試新o野o既人,好唔好見人見智啦!所以....每逢有人問我,養貓一個月要幾多錢,呢個問題........我真係唔識答!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home