kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.16.2006

是日精選


唔覺意買o左少少o野..........
有好好味o既日版百力支、新出o既黑忟忟朱朱力,仲有Kitty貓專用o既解結梳一把!
強烈推介,貓貓膠圍裙,靚到不得了。基本上我少入廚房用途唔大,但係太靚喇,實在忍唔住................

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home