kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.18.2006

開卷有益

路經書局85折,即刻入去搵獵物,行o左唔夠10分鐘就睇中4本,快手去俾錢.....睇多幾眼真係會買成蘿!紅色o個本買俾煩人先生o架,我都算唔話得啦!

呢本非常好睇,除o左相靚亦十分感人。作者有一間野生動物診療所,由入院、醫治到出院,用相已經可以表達!最攪笑係作者屋企o既自家貓同其他野生動物同一屋簷下,同鹿仔、狐狸玩到癲,唔買就走寶喇!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home