kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.20.2006

多D嚟、密D手


大肚阿E打俾我,話買咗份禮物送俾我,仲話自己好想要都唔捨得買添,當然要拿拿林去睇睇。OH.........原來係新出嘅Pink貓貓黑加倫子味香水呀.....好鐘意吖!
話晒我都係第一個送嘢俾小B女㗎,收番支香水都唔太過份啫。如果今晚我中頭獎,送層樓俾B女又點話吖!(到時9萬幾個中,碧桂園都買唔起!)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home